maanantai 16. syyskuuta 2013

Ennätystehtailua

Koetin tänään mennä aamulenkille crossfittaaja M:n kanssa. No, kävelyksi meni, kun sattui vielä niin kovaa arseen ja vasempaan jalkapohjaan. Bärssiosasto saattoi jopa hitusen aueta kävelyllä, mutta jalkapohja on edelleen kipeä. Ihan urpo ideahan se oli lähteä tänään jo lenkille, mutta oli sisäinen pakko, kun viime viikolla jäi aamulenkkitreffit välistä sen flunssan takia.

M kysyi, että oliko eilinen aikani uusi enkkani, ja olihan se. Edellisen puolimaran olen kiskaissut Turussa vuonna 2007. Tarkistin äsken aikani, ja se oli näköjään 2:14:57. Tuolloin mun polveni oli leikattu puolisen vuotta aikaisemmin, enkä ollut juossut vielä muutenkaan paljoa. Oikeastaan tuosta mun juoksuinnostukseni lähti. Tosin se lopahti joksikin aikaa seuraavan polvileikkauksen jälkeen, kun luulin, etten enää pystyisi juoksemaan.

Tulipa siinä lenkillä sitten todettua, että tämä kesä oli silkkaa ennätystulitusta. Tuli tehtailtua enkka sekä triathlonin olympiamatkalla, kympillä että puolimaralla. Tosin näillä kisamäärillä se ennätysten rikkominen ei ole vielä järin vaikeaa... Mutta hauskaa se on silti!

Tässäpä vielä kaikille ihailtavaksi eilinen juoksu. Olen aika ylpeä tuosta mun tasaisesta vauhdistani.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti