tiistai 13. marraskuuta 2012

Kinesioteippausta

Mä en ole jaksanut ikinä alkaa pelata Google Analyticsin kanssa, mutta Bloggerin oma tilastointi kertoo, että mun blogiin tulee aika paljon jengiä googlatessaan kinesioteippausta.

Ajattelin siksi jakaa teille yhden linkin. Mä ostin joskus vuosi sitten HE Fysiolta Groupion-tarjouksesta hierontoja. Sen jälkeen olen ollut heidän sähköpostilistallaan. Ja joskus viime keväänä spostissa tuli kerrankin jotain hyödyllistä: linkki kinesioteippaus-e-kirjaan.

Ihan varmasti teippauksen oppii tekemään enemmän oikein sellaisilla teippauskursseilla, mutta eiköhän tuollakin alkuun pääse. HE Fysio muuten järkkää sellaisia kursseja, jos jotakuta kiinnostaa. En ole ollut, joten en osaa sanoa yhtään mitään niiden laadusta. Olen vain nähnyt mainoksia. Heillä on myös verkkokurssi.

Itsehän osaan teipata vain polveni. Opin teippauksen personal traineriltani, ja olen myöhemmin kerrannut sen tuosta e-kirjasta. Ainakin siihen kertaukseen tuo kirja toimi mainiosti.

Ja sitten loppukaneetti: Kinesioteippauksesta voi lukea netistä paljon puolesta ja vastaan. Kukin olkoon niistä ihkun värisistä teipeistä mitä mieltä haluaa. Minulla ne toimivat - joko placebolla tai oikeasti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti