torstai 2. toukokuuta 2013

Laiska viikko

Tämä viikko ja viime viikon loppu ovat menneet sportillisesti vähän matalalentoa. Ensinnäkin olin lauantaista sunnutaihin kertaamassa, joten eipä tullut jumppailtua. Toisaalta meitä oli kertsissä aika vähän jengiä, joten saimme sotia emmekä odottaa omaa vuoroa. Ohjelmassa oli asutuskeskustaistelua, missä kävellään aika paljon silleen "taktisesti kyyryssä" ja pysähtyessä mennään polvelle. Lisäksi niskassa oli sirpaleliivi ja tetsari lauantaina 12h ja sunnuntainakin 4h. Tästä seurasi, että oli mulla reidet ja pakarat sunnuntaina vähän jumissa. Kuvituksena onkin sitten kuvia viikonlopun sotimisista. Vähän erilaisia kuvia tällä kertaa siis: ei urheilutrikoita vaan kurkkusalaatteja. :)

Taktista savua
Vappu luonnollisesti sotki menoa. Lisäksi olin maanantaina vähän väsynyt viikonlopun sodista, joten kävin uimassa ja availemassa koipiani. Mutta yllättävän hyvin kyllä uinti kulki. Ehkä iltauinti on aina pirteää aamuiseen menoon verrattuna. Tiistaina kävin aamusella kuuden kilsan lenkillä ennen kuin aloitin vappurappion.

Siirtyminen
Tänään oli kaunis ajatus mennä pyöräilemään. Jossain vaiheessa suunnitelmat vaihtuivat rullaluistelukauden avaamiseen. Mutta en mä ole ainakaan vielä mitään tehnyt. Ja nyt on jo ihan ilta jo. On kyllä pakko myöntää, että aamulla oli vielä hitusen rapsakka olo ja nyt väsyttää. Mutta on mulla ihan melkein hyvä syykin olla jumppaamatta: mun oikea pakara on vaivannut jo jonkin aikaa, ja se menee istumisesta helposti jumiin. Tänään olin taas käräjillä lautamiestelemässä ja nyt on oikea kankku taas ihan kipeänä. Ja jotta olisin lauantain rogainingissa iskussa, päätin nyt sitten pitää vähän huilia. Eli taidan kohta lotrata pyllyyni vähän Voltarenia ja mennä sohvalle lööbaamaan. Tai sitten imuroin. Voisin huomenna polkea töihin kiertotietä, kun tästä tuli vapaapäivä.

Hiljaa, hiljaa hiivitään
Kävin tänään taas törsäämässä rahaa, ja ostin maastopyöräilykengät. Olen aikaisemmin polkenut kerettiläisesti aina yksillä ja samoilla maantiekengilläni, koska ajattelin, että jos nyt en kerrankin ostaisi erillisiä geareja joka lajiin. Mutta valkoiset kegät ottavat maastossa vähän osumaa. Nyt sitten halusin multisporttia varten sellaiset kengät, joilla on hyvä kävelläkin, koska rasteja joutuu aina hakemaan jalan.

Supersotilas heittää tulenosoituspanoksen
ja vyöryttää sen jälkeen huoneen

Mulla on vahva muistikuva, että mulla olisi jossain täällä kotona yhdet ylimääräiset klossit, jotka tulivat yksien poljinten mukana. Ei ole vaan mitään käryä, mihin olen ne jemmannut. Jos klosseja ei löydy ennen ensi viikkoa, niin menen kauppaan ostamaan uudet.

Kuvat: Arto Kolehmainen

1 kommentti:

  1. Siistin näköisiä kuvia! Vähän niinku jostain Vietnam-leffasta tollanen huoneiden vyöryttäminen.

    VastaaPoista