keskiviikko 10. lokakuuta 2012

Äijäjuttuja

Minä kyllä oikeasti olen sitä mieltä, että asioiden jako tyttöjen ja poikien juttuihin on ihan aunarista. Ehkä siksi, kun minun harrastuksiini kuuluu ehkä enemmän niitä miehisiksi miellettyjä juttuja kuten säbä ja ammuskelu esimerkiksi. Mutta otetaan tuo otsikko silleen ironisesti. Aion nimittäin länkytellä just siitä ammunnasta ja leuanvedoista.

Aloitetaan pullistelusta eli leuoista. 20 pull ups challenge ei mene nyt ihan niin kuin elokuvissa (ja elokuvista mieluiten Sarah Connor Terminator 2:ssa, koska GI Jane on aika ärsyttävä ja muita kovia naistreenauksia en nyt muista). Ensinnäkin unohdin tehdä viime viikolla vikan sarjan. Tiedä häntä sitten, että siitäkö johtui, mutta en jaksanut (ylläri) tänään tehdä niitä yhdeksää leukaa, mitä luvattiin 3 viikon jälkeen. Ja minähän otin jo kerran takapakkia! Kuusi meni, mikä on toki tuplaten aloitustasoon nähden. Ajattelin, että aloitan nyt alusta. Pääsenpähän vasemmanpuoleisesta sarakkeesta keskimmäiseen. Jee. Joskohan nyt pääsisin jo viikolle 4...

Olin eilen taas ipsitreeneissä. Olen missannut nyt syksyllä muiden menojen takia aika monet treenit - ja sen kyllä huomaa. Olin ihan huono. Yksi treenistage meni jopa nollille, kun ammuin kaksi missiä ja kaksi nosaria. Ja nekin hitaasti. En otattanut eilen itsestäni filmiä, mutta tässä teille viihdykkeeksi video kesältä, kun oli tatsikin vielä tallella. Samalla näette, millaisessa luolassa meikä yleensä tiistainsa viettää.



Huomatkaa myös lavasteikkunaseinän hieman hutera kunto. Se on saanut "vähän" osumaa ajan saatossa. Minä olen itse onnistunut "vain" pudottamaan loisteputken katosta. Syynä taisi olla hylsy. Onneksi ei pudonnut päähän vaan taakseni.

Video on tosiaan varmaan pari kuukautta vanha. Nykyään näytän treeneissä nimittäin tältä:

Luke, I am your father!

On rillitkin vinossa, kun on rojua niin paljon päässä! Vaikka radalla on ilmastointi, leijuu ilmassa niin paljon ruutipölyä, että iltaisin nenästä saa kaivaa mustaa tauhkaa. Joten sain sitten vihdoinkin aikaan marssia K-Rautaan ja ostettua suojamaskin. Ei haissut enää ruuti. Mutta vähän on vielä totuttelua. Jo yksinään rillien ja suojalasien sangat painavat aina ikävästi korvan takana, kun kuulosuojaimet niitä painavat. Nyt lisäksi painaa tuo naamarin pääkoppajuttu.

Mutta nyt on jo melkein kiire harrastamaan lisää kivaa tyttöliikuntaa, eli pitää lähteä pelaamaan akkain kanssa yksi säbämatsi!
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti