sunnuntai 29. huhtikuuta 2012

Krapulantappolenkki

Meinasin tänään missata kauniin aurinkoisen sään eilisten bileiden takia. Mutta sain kuin sainkin raahattua persaukseni pyöräilylenkille kaksien päikkäreiden jälkeen kello neljän aikaan. Sää oli kyllä ihana. Vastaan tuli pyöräilijöitä shorteissakin. Minulla oli vielä shortsien päällä wind stopper spandexini. Olisi sitä ainakin capreissa varmaan tarennut.

Tänään koin lenkillä myös yhteisöllisyyttä: juttelin parinkin eri pyöräilijän kanssa liikennevaloissa. Ensin eräs nainen alkoi sadatella minulle valoja ja kysäisi, minne olen polkemassa. Hän itse oli Siuntiosta ja kuulemma vähän eksynyt. Kotimatkaa siis oli tiedossa, koska tapasimme Espoon Karakalliossa...

Seuraavissa (ja onneksi viimeisissä) valoissa ennen metsää taas kaksi hyväpeppuista herraa kysäisivät, minne minä olen polkemassa. Ja minä siis poljin Bodom-järven ympäri ja sitten kehä III:a Vihdintielle ja sieltä kotiin. Statsit olisivat tällaiset:
  • kesto: 1h 40 min
  • matka: 37,94 km
  • keskinopeus: 22,7 km/h
  • maksiminopeus: 57,2 km/h
  • kulutus: 1353 kcal
Oli kyllä kivaa, kun fillaristit alkoivat jutella. Tuli sellainen olo, että olen päässyt mukaan maantiepyöräilijöiden uljaaseen klaaniin, ja että me olemme vähän samaan malliin jee jee omia nähdessämme kuin toisiaan moikkailevat motoristit ja bussikuskit.

Tässä olisi vielä reittini Sports trackerin kartalta. Sports tracker väittää, että energiaa olisi kulunut vähempi. Uskon sykemittaria. Tosin siihen pitäisi varmaan päivittää taas paino alemmas. Kuvan saa klikkaamalla isommaksi.


Nyt vaikuttaa siltä, että en ehdi / kykene urheilemaan ensi viikolla ennen torstaita. Ellen sitten jotenkin muka kykene salille keskiviikkoaamuna. Tai on tässä pieni mahis, että keskiviikkona ehtisi illalla esim. lenkille, mutta katellaas. Torstaina alkaa taas triathlonkoulu, niin eiköhän tässä saa jumpattua ihan tarpeeksi ensi viikollakin. Tälläkin viikolla tuli treeniä 6h 39 min 12 eri sessiossa ja energiaa paloi 4509 kcal. Taidanpa painon lisäksi modata sykemittariin tavoitettakin korkeammaksi, kun nyt on tullut jumpattua joka viikko näin paljon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti