lauantai 24. maaliskuuta 2012

Nyt kävi näin

Aamu-urheilua kesti sitten 19 päivää. Ja tämä välipäivähän ei johdu sitten siitä, että olisin laiska ja ei huvittaisi. Oikeastaan huvittaisi ihan sikana. Ilkeät ja juonivat tyttöset vaan juottivat mulle eilen Kiasman perjantain taidepläjäyksen jälkeen liikaa skumppaa. Ja sitten arvostelukyvyn heikennyttyä pakottivat vielä Apolloon jatkoille, kun baari meni kahdelta kiinni. Minullahan ei siis ole krapula. Minä en juo krapulahakuisesti tai saa kovin usein darraa. Toisaalta tuntuu ihan kamalalta kirjoittaa, että olen edelleen kännissä - se kun antaisi sellaisen vaikutelman, että olisin eilen dokannut kuin pieni teekkari. Nyt on vaan sellainen olo, että tällä hetkellä urheilusta olisi enemmän haittaa kuin hyötyä. Ja olinhan minä eilen hierojallakin, niin lepo tekee ihan hyvää.

Tosiaan, suosittelen lämpimästi hierontaa yleensä ja siinä sivussa Hieronta Kellaria. Mika ainakin on mukavan brutaali mies (Harria en ole kokeillut, mutta aika iso järkäle hänkin on). Ja kyllä, tuo nimen kirjoitusvirhe vituttaa minua ihan sikana. Se on kuulemma ihan tahallaan keksitty (en siis todellakaan alkanut nalkuttaa yhdyssanoista - tuli vaan muuten puheeksi paikan nimi, ja Mika sanoi, että monet ovat kysyneet, että tiedättekö, että hierontakellari on yhdyssana). Mun kavereitani nauratti myös tuo mestan nimi (pervot). Varsinkin, kun Hieronta Kellari sijaitsee Kalliossa. Mutta tuolla ei kyllä saa mitään happy endiä. Meno on sopivan tuskaista ja unhappyä koko setin ajan. Nurkan takana on kyllä sellainen jouluvalaistu thaikkupaikka, josta varmaan saakin kaikkea paitsi hyvää hierontaa.

Mutta takaisin aiheeseen... Veikkasin koko ihmiskokeen ajan, että homma kaatuu joko loukkaantumiseen tai krapulaan (ok,on tämä ehkä sitten sitä, mutta tosi lievää - laattakrapulaa mulle ei tule juuri ikinä). En vaan uskonut, että se olisi näin pian. Ja kai tämä on sinänsä paras syy lopettaa ihmiskoe, koska loukkaantuminen on aina ikävää ja pitkäkestoisempi jumppablokkeri kuin darra. Ja onhan se vaan kauheesti coolimpaa sanoa, että kreisibailasin eilen kuin että olen vain selkärangaton laiska paska. Ja sitä minä en missään nimessä ole!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti