perjantai 18. syyskuuta 2015

Oho, ilmosin (ja suunnittelen ilmoavani lisää)!

X-kaadon ilmottautuminen oli ja meni - ja me jätimme sen väliin. Ei enää multisportia tänä vuonna meille siis. Mutta ei hätää! Kaikkea muuta kivaa on tulossa.

Eilen sain vihdoinkin aikaiseksi ilmottauduttua 2 tunnin rogainingiin Tuusulaan. Supersuunnistaja alkaa taas tuijotella metsänreunaa kivääriin nojaten, joten hän ei tule mukaan. Mutta yksin minun ei tarvitse rogaamaan lähteä, koska Vuorikiipeilijä M muodostaa kanssani joukkueen. Mutta tämä tarkoittaa, että suunnistusvastuu on lähinnä minulla. Hihii!

Näitä pitäisi taas löytää muutama

Tämän lisäksi suunnittelen meneväni vähän polkujuoksemaan 17.10. Koska juoksu ei ole varsinaisesti minun juttuni, ajattelin kirmata vain 12 km. Tänne en ole vielä ilmottautunut, koska olen kysellyt mukaan työkavereita. Vähän hiljaiselta näyttää, joten tuskin saamme joukkuetta kasaan. Menen sitten itsekseni.

X-kaadon sijaan ajattelimme mennä suunnistamaan, koska Somerolla suunnistamisella on erityinen paikka minun sydämessäni. Lisäksi Somerolla kasvaa minun oma possuni, joten sitäkin voisi käydä morjenstamassa samalla reissulla. Tännekään en ole vielä ilmottautunut, mutta sunnuntaihin asti olisi aikaa. Ja silloin on tarjolla varmaan jo jonkinlaisia säätiedotuksiakin. Terkuin nimimerkki "minä suunnistaisin sateellakin, mutta muut ei".

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti