maanantai 4. helmikuuta 2013

8 kuvaa

Ihmemaan Anna haastoi minut hauskaan modattuun haasteeseen. Ja vaikka se tuntuikin tosi vaikealta (mä olen näyttänyt kaikki kivat kuvat jo), niin tartuinpa siihen silti, koska treenirintamalla ei taaskaan ole oikein mitään uutta. Säännöt menevät tälviissiin:

 1. Kiitä tunnustuksen antajaa.
Kiitos, Anna!
2. Jaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle.
Koska tämä on modattu haaste ja siksi ei ole vielä kiertänyt kaiken maailman blogeja, jaan haasteen blogeille, joissa on mun mielestä hyviä kuvia tai omistajilla kissoja (tai molempia) eli Mirjamille, Hennalle, Heidille, Tiitille, Nelliinalle ja  Saijalle. Kuusi tuli helposti enkä jaksanut pinnistää. Sori. Muutkin saa toki omia tän itselleen, jos kovalevyltä löytyy paljon hyviä (kissa)kuvia.
3. Ilmoita näille kahdeksalle bloggaajalle tunnustuksesta.

Joo, ihan kohta.
4. Kerro kahdeksan satunnaista asiaa itsestäsi. Näytä kahdeksan satunnaista kuvaa kuvateksteineen.

Tää onkin hauskempi (ja vaikeampi)  kuin faktat.

Koin tämän haasteen vaikeaksi, koska mulla ei tosiaan ole kahdeksaa kuvaa mun sporttailuista, mitä en olisi vielä näyttänyt. Mutta onneksi mulla on kissoja. Ja onneksi mä teen joskus jotain muutakin.


Olin viime kesänä Sodankylän filmifestareilla, ja isossa teltassa oli aarre.
Luulen, että se oli Kovasikajuttu ja kaksi siideriä. :)
Tein viime kesänä ihan itte mökillä
kissoille kiipeilypuun. Ja se kelpasi nopeammin
kuin ehti kissaa sanoa.
Rokualla piti näyttää ennen kisaa, että osaa laskeutua.
Osasin jopa  släbärit jalassa. Leet skillz.
Nörtillä on nörtit kissat. Ne dataa.
Helsingin kaupunginjohtaja pitää itsarin
aattona vastaanoton kaikille Stadin
neljäsluokkalaisille. Minä tein
yhdelle nuorelle neidille kampauksen kemuihin.
Kaveri omistaa hepan. Se on musta, muttei enää ori.
Hessel on hevari, jolla on pitkä, musta tukka. Sitä oli kiva letittää.
Kun Nuuksion puro jäätyy, siitä tulee pikkueläinten valtaväylä.
ja loppuun kiintiöurheilukuva: Triathlon on kontaktilaji.
 Ja kuten kuvassa tapahtuvasta änkemisestä
huomataan, minut on kuin luotu siihen. (Kuva: Elina Myllymäki)

3 kommenttia:

  1. Kissoja! <3 Tai kihhoja, kuten meillä sanotaan. Meidän kissa tuntee sanan kissa, ja ne ei oo yksikään hänen kavereita. :D

    VastaaPoista
  2. Niin ja kiitos haasteesta tietysti kanssa. Hämäännyin kihhoista.. :')

    VastaaPoista
  3. Tää oli kiva, kiitos! :)
    Vihdoinkin sain aikaiseksi itsekin.

    VastaaPoista