torstai 9. elokuuta 2012

Triathlon on uusi juoksu

Ei tästä mun triathlon-hypetyksestä tule loppua ollenkaan. Mutta minkäs sille voi, kun on niin kiva laji. Pitää jakaa teidänkin kanssa pari kivaa asiaan liittyvää "uutista":

Ekanakin Kuopion triathlonin sivuilla kerrotaan, että tapahtuma on loppuunmyyty. Kasvua edellisvuodesta on siis hilpeät 56%. Melko hyvin. :)

Sitten FB:stä bongasin meidän kilahtaneiden omasta ryhmästä tämmösen tiedonjyväsen:


Aika reipas jäsenmäärän kasvu. Taitaa triathlon olla nyt kuuminta hottia muuallakin kuin vaan mun päässäni.

Ja tosiaan, meitsi harkitsee liittyvänsä. Tai oikeastaan olen jo päättänyt liittyä, mutta en ole saanut aikaiseksi. HelTrillä on kuitenkin uimatekniikkaa pari kertaa viikossa, yhteisiä lenkkejä, kuntopiirejä ja spinning kerran viikossa. Lisäksi jäsenet pääsevät Töölö Gymille 7€ / kerta. Mä nyt olen Fressin jäsen ja saan siellä puntata ja spinnata sieluni kyllyydestä, mutta voisin mä noista uimatekniikoista ja kuntopiireistä sen 40€ vuodessa maksaa. Mä voisin maksaa sen jopa ihan vaan rakkaudesta lajiin.

Tuo mainittu rykäsy on kesäisin Vantaan kuusijärvellä järjestettävä leikkikisasarja. HelTri treenaa kesätiistaisin Kuusijärvellä ja kerran kuussa treenien paikalla onkin "kisat". Mulla on tiistaisin aina practical-treenit, mutta kai sinne Kuusijärvellekin voisi edes joskus ehtiä. Ainakin sitten ensi kesänä.

Tässä on videota tämän viikon rykäsystä:


1 kommentti:

  1. Mäkin olen päätellyt, että triathlon on nyt muodissa, kun yksi toisensa jälkeen tutut ilmoittaa osallistuvansa - enkä vielä kolme vuotta sitten tuntenut ketään, joka edes harkitsisi. Jopa tuon ainoan täkäläisen suomalaisen tuttavapariskunnan mies totesi, että pitää lähteä triathlonia kokeilemaan.

    VastaaPoista