maanantai 6. elokuuta 2012

Haastelua

Nelliina haastoi minut tänään sellaiseen blogeissa kiertävään faktahaasteeseen. Siistii. Mua ei olekaan ennen haastettu. Kiitos paljon.

1. The person nominated must share 11 facts about themselves.
2. The person nominated must answer the questions the tagger
( the person who nominated them) set for them.
3. The person nominated must choose 11 people to tag (nominate)
and create 11 questions for them to answer. 
Then they must go to their pages and let them know they were nominated! 
There are no tag backs!
 
11 faktaa:
 
  1.  Aloitin koripallon 10-vuotiaana ja lopetin 32-vuotiaana. Pidin kaksi välivuotta, joten taisin pelata sitten 21 vuotta.
  2. Lempivärini on ruskea, paitsi treenivaatteissa se on pinkki.
  3. Jos minun pitäisi olla satuolento, haluaisin muuten olla jedi, mutta koska heidän pitää elää selibaatissa, haluaisin olla Xena-tyyppinen soturiprinsessa.
  4. Olen niin valosaasteen turmelema kaupunkilainen, että näin ensimmäisen tähdenlentoni vasta aikuisena.
  5. Lempiliikkeeni salilla on yhden jalan kyykky taaemman jalan ollessa penkillä.
  6. Tykkään porkkanoista, mutta syön niitä harvoin, koska olen laiska kuorimaan niitä.
  7. Kauheinta, mitä minulle voisi tapahtua, olisi että vammautuisin niin, että olisin riippuvainen muiden huolenpidosta. Tämä ei kuitenkaan estä minua tekemästä mitään (mm. hyppimään korkealta, ajelemasta maastopyörällä jne.), joten sitä ei kai voi luokitella peloksi.
  8. Lempihedelmäni on päärynä.
  9. Tykkään tehdä listoja ja asettaa asioita paremmuusjärjestykseen.
  10. Minusta miesuimarit ovat parhaanmuotoisia urheilijoita.
  11. Minun tekisi ihan kamalasti mieli tapetoida kämpästäni seinä tai kaksi.
Kysyttyä:

1. oletko tavoitteellinen ihminen?
Ai olenko? No totaalisen. Minusta on tehty ihan luonneanalyysi, että minä motivoidun tuloksista.
2. mitä kivaa sinulle on sattunut tänään?
Minut haastettiin ekaa kertaa blogihaasteeseen. Jee. Tarkottaako tämä, että olen skenessä? :D Lisäksi kaksi työkaveria palasi töihin ja näki työpisteilleen tehdyt office pranksit.
3. salkkarit vai kaunarit?
Olen joskus katsonut kumpaakin, enää en kumpaakaan. Salkkareita katsoin viimeksi, joten valitaan se.
4. jos sinulla olisi juuri nyt kädessäsi tennispallo, mitä tekisit sillä?
Heittäisin sen kissalle.
5. tiedätkö mikä rotvalli on?
No, daa, tietty. Se on katukivetys.
6. lapsuutesi suurin idoli?
En ole ikinä isosti fanittanut ketään. McGyver ja oikeista ihmisistä Olli-Pekka Laitila (ToPon sentteri joskus 90-luvulla).
7. kuvaile itseäsi yhdellä ainoalla sanalla, joka kertoo sinusta eniten?
Äänekäs.
8. kuinka angstinen teini olit/olet?
Olin urheileva hikke, joten en hankkiutunut hankaluuksiin tai mitään vastaavaa, mutta kotona huusin aivan kamalasti. Kun äitini kuulusteli minua kokeisiin, tappelimme aina. Isä lähti aina kävelylle, kun minulla oli seuraavana päivänä kokeet.
9. missä olet tällä hetkellä?
Kotona sohvalla.
10. tärkein tekninen laitteesi?
Läppäri.
11. mitä haluaisit että kysyn sinulta?
Sen pitäisi olla jotain, mihin osaan vastata (mieleen tuli ekana vain vaikeita kysymyksiä). Mitä tarvitsen ja haluan juuri nyt? Ja vastaan, että tarvitsen venyttelyä ja haluan rakkautta.

Mitä minä haluan tietää?
Koska tämä on tällainen jumppablogi, niin kysyn aika jumpahtavia kyssäreitä.
  1. Lempiurheilulajisi?  
  2. Tykkäätkö Star Warsista?
  3. Jos sinun pitäisi tehdä vaikutus, mitä kokkaisit?
  4. Paras urheilumuistosi?
  5. Mitä lajia haluaisit kokeilla?
  6. Michael Phelps vai Usain Bolt?
  7. Pitikö sinun googlata jompikumpi edellisistä?
  8. Paras treenibiisi?
  9. Paljonko nousee penkistä vai onko sinulla hajuakaan?
  10. Mitä syöt yleensä aamiaiseksi?
  11. Monetko kengät sinulla on?
11 haastettavaa on aika paljon. Katsotaas, montako kekkaan lennosta. Hastetaan siis: Tiiti, Jenni, Viivi, Hanna, Little M, A. Sinivaara ja Luru. Johan siinä on kuin poikia Jukolassa. Saavat riittää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti