lauantai 30. kesäkuuta 2012

Pitkästä aikaa moi!

Oho, on unohtunut kirjottaa. Vika viikko ennen lomaa onli aika hässäkkää, ja mulla on ollut harvinaisen eläväinen sosiaalinen elämäkin. Ja futistakin on pitänyt katsoa. Saksa hävisi. Nyyh.

Tällä viikolla olen vain pyöräillyt ja venytellyt. Olen ottanut kevyesti, koska huomenna vihdoin koittaa kesän ekat kisat eli Vantaa triathlon. Tänään pitäisi vain ottaa lämpöä ja venytellä hyvin. Ja huomenna on sitten startti klo 13.45, ja minun numeroni on 398. Menen tänään Keravalle kaverin grillijuhliin. Jos tulen sieltä takaisin ennen klo 21, voisin kotimatkalla hakea jo kisainfosta numeroni sun muut. Muuten haen ne sitten huomenna.

En ole ehtinyt tällä viikolla käymään ollenkaan salilla. Tai keskiviikkoaamulla olisin ehtinyt, mutta päätinkin vain venytellä. Ensi viikolla ajattelin sitten panostaa siihen enemmän. Lisäksi minun pitää käydä kahdesti aamu-uimassa, koska en tällä viikolla ollut. Ja olen jo vähän sopinut, että menen torstaina HePon lenkille. Siinähän sitä alkaa jo jumppaa ollakin kerrakseen. HePon lenkkejä voi muuten tiirailla fillarikalenterista. Vinkkinä muillekin hiilikuituhirmuille.

Lisäksi ensi viikolla on vuorossa taas paastoa. Vedän taas smoothie-neste-smoothie-linjalla, joten uskon jaksavani jumpata ihan hyvin. Pidän taas paastopäiväkirjaa. Ensi viikolla jopa taidan ehtiä, kun olen tosiaan lomalla.

Tilasin uudet rullaluistimet viime viikonloppuna. Toimitusaika on kyseisestä saksalaispuljusta kuulemma noin viikon, joten ensi viikolla voisi olla tsäänssit päästä luikkaroimaankin. Viikonloppuna voisi olla aikaa siihen.

Mun luikkarit. Ostin täältä, mistä kuvakin on

Ostoslistalla ovat myös maastolenkkarit ja lukkopolkimet maastopyörään. Ja molempiin pitäisi ehtiä totutella enne Rokuaa. Sinnehän mennään jo 20.-22.7., joten aikaa ei ole paljoa. Onneksi nyt on vapaata ja siten aikaa jumpata.

Niin, olen muuten nyt kesälomalla, jos en jo maininnut.:) FB:ssa en muuten maininnut, niin kuin kaikki muut, koska olen ernu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti