tiistai 6. marraskuuta 2018

Lähdin mukaan tähän kotkotukseen

Koska en jaksa kirjoittaa kolmatta kertaa Tokoinranta park runista (varsinkaan, kun aika vaan huononee joka kerta), niin pyysin tälleen Svenska dagenin kunniaksi omaa suomenruotsalaistani osallistumaan blogimaailmassa kiertävään mies vastaa -kyselyhaasteeseen (mutta suomeksi, että kaikki tajuu). Ihan itseäni varten tän tein: hoen aina, että minä olen lempipuheenaiheeni. Mutta olihan se nyt lystikästä testata, miten Supersuunnistaja mut näkee. Jotta tässä olisi mitään kiinnostavaa teillekin, niin kommentoin itsekin väliin, että oliko vastaus oikein - eiku. :D

1. Mitä oikeasti ajattelit minusta ensitreffeillämme?
Kaksi asiaa jäi vahvasti mieleen: kilpailuhenkinen (näkyi minigolfissa) ja vähän kaheli (lähdit juoksemaan paskahanhien perään kun oltiin kävelemässä Otsolahden ympäri)

Lähtemätön ensivaikutelma siis. :D

2. Nauranko vitseille, mitä en oikeasti tajua?
Hmm, miten minä tietäisin sen?

Joo, tää oli ihan urpo kysymys.

3. Pidänkö halailusta?
Varmaan pidät, mutta aika harvoin halaillaan jostain syystä. Enimmäkseen kun sinulla on kylmää.

Sun ja kissojen halailu on kivaa, mutta oikeastihan mä en pidä sellaisesta kaverien moikkailuhalailusta ollenkaan. Onnitteluhalaukset ja muut sellaiset ovat ok.

Urheilun jälkeen voi vähän halailla.

4. Halusinko pienet vai isot häät?
Sopivan kokoiset

Nyt haluaisin ylipäätään jonkinlaisia häitä. Voisko joku mennä naimisiin ja kutsua mut?

5. Olenko koskaan rikkonut lakia?
Totta kai. Suomessa ei voi esim. käytännössä liikkua liikenteessä ilman, että rikkoo lakia.

Olipas kyyninen kommentti. Mutta en ehkä menetä lautamiespaikkaani, jos myönnän kävelleeni päin punaisia.

6. Millainen on voileipäni?
Paksu, paljon vihanneksia. Usein ruis- tai siemenleivästä.

Kuulostaapa terveelliseltä. Upeaa imagonrakennusta!

7. Millaista musiikkia kuuntelen?
Ysäriä, poppia, metallia. Aika laajasti etenkin jos sopii spinningiin.

Hahaa! Meillä on tosiaan lanseerattu termi "hyvä spinningbiisi.

Tammikuussa tuli soiteltua hyviä spinningbiisejä tälle posselle.

8. Mitä pelkään?
Hmm, en oikein tiedä.

Tiedätkös mitä, en minäkään! Minua huolestuttaa joskus, että jos kuolisin, saisitko huolehdittua yksin kissoista. Mutta en kyllä voi väittää pelkääväni kuolevani.

9. Kestänkö stressiä?
Lyhyissä jaksoissa, muttei välttämättä pidemmän päälle.

Kestääkö joku stressiä pidemmän päälle?

10. Oudoin tapani?
Juusto leikkeleiden päällä kun syöt voileipää.

Mullahan menee todella hyvin, jos en tee mitään tämän oudompaa. Varmaan 50% kansasta laittaa juuston päälimmäiseksi. Sitä paitsi en kovin usein syö sekä leikkelettä että juustoa (paitsi just nyt).

11. Mihin työhön et missään nimessä laittaisi minua?
Yksitoikkoiseen työhön, ei taida hermot riittää siihen.

Hyvin mahdollista. Ei taida olla tästä tytöstä maksalaatikonpakkaajaksi.

12. Jos saisin viettää päivän jonkun kuuluisan, elävän, kuolleen tai ihan kenen kanssa tahansa.
Miisun kanssa

Loistava vastaus! Itse kelailin vain jotain ihmisiä, mutta Miisun kanssa  saisi parempaa laatuaikaa kuin kenenkään julkimon.

Parasta seuraa (ja taitaa olla maailman parhaat sortsitkin, jotka mainitaan kohta)

13. Voittaisin lotossa, mitä tekisin rahoilla?
Ostaisit naapurikämpän ja hybridin.

Hahaa. Tästä on taidettu puhua. Joo, yksi Volvon plug-in hybridimaasturi tänne, kiitti!

14. Mikä väri vastaisi persoonaani ja miksi?
Punainen. Kilpailuhenkinen, tekee päätöksiä, menee suoraan asiaan, suuttuu ja leppyy helposti

Vain minä olen lukenut Idiootit ympärilläni, mutta sen persoona-analyysimalli on selkeästi sisäistetty koko taloudessa. :D

15. Mikä minua ärsyttää eniten muissa ihmisissä?
Tyhmyys

Niin totta.

16. Mikä on suosikkiroskaruokani?
Pizza

Mulle tuli itselle ekana mieleen kasvisburgeri ja ranut, mutta on känkkykin aina kova. Pizza sopii kisojen jälkeen.

Kaikki herkut käyvät myös mainiosti!

17. Rumin vaatteeni mistä minä pidän, mutta sinä et?
Under Armourin vanhat shortsit

Voi kamalaa! Onko ne rumat? Olen musertunut.

18. Mikä oli viimeisin tekstiviesti minkä lähetin sinulle?
Circka 2650 (auton korjauskulut)

Joo, oli kallis autoremppa. Meillä yleensä whatsappaillaan.

19. Kun olen kipeä, haluanko että minua hoidetaan?
Ei nyt erityisesti. Haluat lähinnä, että Unski tulee viereen/syliin.

Helpottavaa, että koet näin. Mä nimittäin olen meillä se, joka sairastaa miesflunssia.

Polvipotilas ja päivystävä hoitsu


20. Kun riitelemme miten käyttäydyn?
Kiroilet ja korotat äänesi

Kiroilenko? Hyi minua.

21. Menemme ravintolaan, mitä tilaan?
Onnellista ruokaa

Kyllä! (Miksi mulle tuli taas mieleen hampurilainen?)

22. Minkä asian äärellä voisin viettää tuntikausia?
Tosi-TV

Jos voileipä rakensi hyvää imagoa, niin tässä taidettiin menettää peli.

23. Mikä saa minut todella vihastumaan?
Epäreiluus

Niin totta.

24. Entäs piristymään?
Sormukset

Hahaa. Mä tosiaan pidän paljon mun vihki- ja kihlasormuksista.

25. Millainen olen vaimona?
Kannustava ja ymmärtäväinen

Ihanasti sanottu. Lypsetyt kohteliaisuudet FTW!

26. Kumpi sanoi ensin “rakastan sinua” ja missä se tapahtui?
Todennäköisesti sinä, mutta en kyllä muista missä ja milloin

Joo, olin se minä, mutta en minäkään muista koska ja missä. Muistan vaan, kun sinä sanoit sen takaisin pihtailtuasi noin kuukauden.

Tähän anopin lempikuva, kun näytetään siinä
sopivan rakastuneilta.

27. Mitä teen heti ekana aamulla?
Menet joko vessaan tai antamaan kissoille ruokaa.

Ja kissoja tulee vessaan mukaan 1-2. :D

28. Millaisia vaatteita käytän kotona?
Verkkareita

Ja lämpimällä säällä sellaisia tosi mukavia Under Armourin korissortseja. <3

29. Mitä kotiaskaretta en osaa hoitaa?
Purkkien avaaminen

Kyllä mä sen OSAAN. Se on vaan rankkaa, joten annan sulle äijäilyelämyksiä. Veitsi auttaa, jos ei ole miestä paikalla.

30. Kumpi määrää kaapin paikan?
Sisustussuunnittelija

Hahaa! Totta! Mutta meidän häissä ei polkaistu kakkua leikatessa, koska meillä keskustellaan kaapin paikasta (sen sisustussuunnittelijan kanssa).

31. Mikä on paras luonteenpiirteeni?
Innostuneisuus

No sitä onneksi piisaa!

32. Entä paras piirre ulkoisesti?
Paras on vähän epämääräisesti määritelty. Suhteessa muihin varmaan ylävartalon lihakset (selkä, kädet, olkapäät). Itse tykkään toki silmistä jos pystytään painokelpoisella linjalla.

Ja nyt mä en lakkaa miettimästä, onko oikea vastaus tissit vai perse. :D

Abiskossa oli hienot maisemat. Ja Supersuunnistajassa ulkonäölisesti parasta
on hänen sliikki figuurinsa, joka sopii mainiosti tällaisiin kuviin.

33. Ihanin yhteinen muisto?
Abiskon vaellus

Tämähän tarkoittaa siis sitä, että ensi kesänä mennään eräjormaamaan ja hankkimaan lisää ihania muistoja!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti