keskiviikko 25. maaliskuuta 2015

Vähäks noloo

Nyt tunnustan: minä meinaan joskus itkeä spinningissä. En tosin siksi, että treenaisin niin kovaa, että meinaan oksentaa. Tai en edes siksi, että en olisi tyytyväinen suoritukseeni. Olen vaan näin vanhemmiten tullut niin herkkikseksi, että meinaan alkaa itkeä, jos ohjaaja soittaa liian liikuttavaa musaa. Pahin itkettäjä on Kotiteollisuuden Haltin häät. Biisi on aivan loistava tasamaabiisi, mutta minun on aina pakko polkea se silmät kiinni, koska muuten tosiaan alan kyynelehtiä. Minä tulen vain niin kovin surulliseksi Mallan ja Saanan puolesta.


Toinen riskaabeli itkubiisi on Samuli Putron Olet puolisoni nyt. Se oli minulle varsinkin tuoreeltaan takuuvarma kyynelkanavien avaaja. Olen ehkä kuullut sen jo tarpeeksi monta kertaa, koska nykyään liikutun sitä kuunnellessani vain, jos olen muutenkin herkällä tuulella. Ja onneksi se ei ole niin usein spinning-ohjelmissa kuin Haltin häät, jota on soittanut ainakin kaksi Esportin ohjaajaa. Mutta Putronkin biisissä on kyllä oikein mainio tasamaarytmi.



Supersuunnistaja oli hurjan suloinen ja teki minulle spinning-musiikkia sisältävän Spotify-listan, jota voin kuunnella silloin, kun poljen itsekseni. Listalla on paljon helmiä eikä oikeastaan mitään paskaa. Mutta silläkin listalla on "valitettavasti" se Haltin häät, joten jouduin viime viikonloppuna pidättelemään kyyneliä kahdesti: ensin lauantaina Supersuunnistajan listaa kuunnellessani ja sitten sunnuntaina Kerttu-Liisan tunnilla. Nyyh.

Kun tässä nyt päästiin oikein nolojen musiikkitunnustusten makuun, niin revitellään oikein kunnolla. Ihan siltä varalta, että teitä kiinnostaa päivitellä meidän perheen huonoa musamakua tai vaikka polkea 1,5 tunnin oma spinning, päätin jakaa teille linkin tuohon soittolistaan. Best of Spinning, olkaa hyvät! Tuolla listalla on sentään ihan laadukasta rokkimättöä (ja vähän Dj Alligatoria :D) toisin kuin minun itse tekemälläni spinning-listalla: se sisältää kaikkea herkkua kuten Britney Spearsia. Eli jos tuo edellinen lista ei vielä sanaut sinua pyörittelemään silmiäsi ja puistelemaan päätäsi, niin koetas tätä. :)

Uskaltaako joku muu tunnustaa jotain noloja treenimusakokemuksia? Mikä teidän mielestänne on ihan PARAS spinning- tai muu treenibiisi?

4 kommenttia:

  1. Ihan täydellinen ajoitus! Oli vähän käynnistymisvaikeuksia lenkille lähtijässä kun lukaisin tän kirjotuksen, oma soittolistakin on ollu jo ihan loppuun kuunneltu monta viikkoa. Kiitos listasta, toi sun keräämä on nyt iltalenkillä hyväksi vauhdin pitäjäksi testattu :)

    Liisa

    VastaaPoista
  2. Liisa: No hyvä, kun tuli tarpeeseen. Sauvakävelyyn spinning-musan tempo on vähän liian kovaa, mutta juoksuun se voisi sopiakin. En ole kokeillut, koska viimeksi juostessa kuuntelin jotain yli 5 vuotta vanhaa muinaislistaa.

    Anna: Itkevä minä vai soittolistoja värkkäävä Ääsääs? Vai molemmat?

    VastaaPoista
  3. Mää vaan pyöräilen koska jalka, joten fillaripoluille toimivaksi todettu :)

    Liisa

    VastaaPoista