lauantai 2. marraskuuta 2013

Heijaa!

Katsokaa oikealle! Meitsi loi eilen HeiaHeia-profiilin! Vihdoin Jenni sai mut yllytettyä heiaamaan muiden kanssa, kun hän esitteli mulle tuon plugarin. Olen mä sitä jo joissain blogeissa nähnytkin. Lisäsin profiiliini samoin tein parin viime viikon liikunnat, ettei profiili näyttäisi ihan tyhjältä.

Kuten varmaan huomaatte, mulla ei ole vielä yhtään kaveria. Pari kaveripyyntöä lähetin jo IRL-kavereilleni, joiden tiedän HeiaHeiaa käyttävän. Mutta mainostetaanpa nyt tässäkin, että mua saa kaverata!

Eilen oli firman saunailta, ja ennen sitä osa meistä testasi vähän itseään intin kuntotestillä. Siihenhän kuuluu seuraavia kivuuksia:

  • Cooperin testi
  • Punnerrukset 1 min
  • Vatsalihakset 1 min
  • Vauhditon pituushyppy
Mä en hypännyt, koska polvi. Muut tein. Cooperissa erehdyin kuulemaan väärin, että koska 12 min oli täynnä. Lisäksi mun oma Garminini oli sitä mieltä, että 12 min täyttyi puoli minuuttia nopeammin kuin työkaverin Lumialla. Jännää. Pysähdyin siis hetkeksi ennen ajan loppumista, enkä päässyt tavoitteeseeni 2600 metriin, vaikka juoksinkin sitten vähän lisää, kun tajusin erehtyneeni. 2550 m oli lopputulos. No, jääpähän parannettavaa.


Unski ei bloggaa. Se nukkuu. Ja koska nukkuminen
on kissan työtä, se tehdään työpöydällä
Mä punnertelin ihan solidaarisuudesta polvet irti maasta, vaikka ainakin intin henkilökunnan testissä akat saavat punnertaa polvet maassa. Se on vähän urpoa, koska polvet maassa helpottaa hommaa suhteettoman paljon. Jaksoin 31 punnerrusta. Aikaa jäi vielä melkein puoli minuuttia, mutta kun ei nouse, niin ei nouse. Vatsoja meni 58. Liikehän tehdään tuossa testissä oikeasti reisillä ja lonkan koukistajilla, koska pari pitää jaloista kiinni. Tosin kyllä mulla lopussa vatsatkin hapotti.

Sovimme, että juoksemme ainakin cooperin uudelleen keväällä, ja pyydämme enemmänkin porukkaa mukaan. Voisin mä nuo muutkin testit uusia. Tavoitteena voisi olla esim. punnertaa koko minuutin ajan. :)

Mutta nyt tää lähtis uintitreeneihin. Ja toinen kissa haluaisi näemmä myös blogata (eli käveli juuri näppikselle). Tosin tylysti tuhosin Miisun tuotokset. Eivät sopineet blogin tyyliin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti