torstai 24. lokakuuta 2013

Listaviikko: Kuumat urheilukarjut

Tänään listaan urheilusankareita, joita olen fanitellut muistakin syistä kuin lajilahjakkuuden vuoksi. Osa on vanhoja fanituksia, osasta tykkään edelleen. Supersuunnistaja ei ole mukana skabassa, koska kisa olisi silloin hieman epäreilu. :)

1. Michael Phelps on jumala! Mikä vartalo! Mä tykkään leveistä hartioista ja leveestä selästä. Varsinkin miehillä. Tää vartalo, tää vartalo! Ja osaahan se uidakin.

Kuva http://sports.yahoo.com

2. Juan Pablo Montoya oli mulle 2000-luvun alussa yksi motivaattori katsoa formuloita. Toinen oli se, että silloisen miehekkeen kanssa lyötiin vetoa tuloksista, ja häviäjä joutui imuroimaan. Tämä suklaasilmä voitti mulle monta lorvailuviikonloppua.

Kuva http://www.nascar.com

3. Bastian Schweinsteiger on kirveellä veistetty yrmy. Mä tykkään sellasista. Ja sen nimi on Sianastuja. Ja saksalainen jalkapallo nyt vaan on maailman kauneinta jalkapalloa (preussilainen järjestys <3), niin pakkohan listalla on yksi sakemanni olla.

Kuva The Football database Wiki

4. Antti Kasvio oli mun nuoruuden läählääh-hottis. Mulla on selkeesti joku fiksaatio uimareihin. Antti ei käyttänyt uimalakkia, vaan ajoi kisoihin päänsä kaljuksi. Ja mä olen aina pitänyt kaljuista miehistä.  Ja muutenkin hän oli vähemmän ihkusöpö kuin Sievinen. Se hiljaisempi ja vähemmän mediaseksikäs sidekick - ja mä tykkään myös ernuista.

Ei löytynyt kuvaa uintiajoilta. Mutta tämä kuva vuoden
vesipalloilijasta on Iltasanomista.
5. Tim Howard oli suosikkini 2010 futiksen MM-kisoissa. Hän vahti USA:n maalia. Ja on kalju. Eipä siihen muuta tarvittukaan. Jos peli on tylsä, voi aina katsella komeita pelaajia.

Kuva ESPN Chicago
Aina valitetaan sitä, että naisurheilijat ovat pelkkiä pyllyjä ja niitä esineellistetään. Nyt on pakko todeta, että osataan me naisetkin. :)Tosin nämä kaikki ovat myös hiton hyviä urheilijoita, ja arvostan heitä kylllä saavutuksienkin takia.

2 kommenttia:

  1. Sulla vaan listat paranee päivä päivältä!

    VastaaPoista
  2. Pahoin pelkään, että tästä ei enää pysty parantamaan... :)

    VastaaPoista