perjantai 31. heinäkuuta 2015

Dinosaurus siirtyi some-aikaan

Mulla oli eilen päivällä vähän tylsää, kun odottelin MTB-kisaajia ja Supersuunnistajaa saapuviksi Leville. Innostuin jotenkin nyt Arctic Challengen yhteydessä sometuksesta ihan uudella tasolla. Ensin menin lataamaan puhelimeeni kollaasiapplikaation. Eikä siinä vielä kaikki! Eilen tylsyyksissäni menin ja tein kaksi asiaa, joita olen miettinyt jo jonkin aikaa, mutta en ole saanut aikaiseksi.

  1. Liityin Instagramiin. Tätä olen ajatellut tehdä jo kauan, koska pidän kuvista. En vaan ole jaksanut liittyä. Mutta eilen tosiaan oli tarpeeksi tylsää. Minua voi seurata siellä nimellä minttu.mustonen. Veikkaan, että Instaan tulee lähinnä kuvia urheilusta ja kissoista. Kuka on yllättynyt?
  2. Tein blogilleni Facebook-sivun. Tätäkin asiaa olen miettinyt jo kauan, mutta olen pelännyt, etten saa tarpeeksi tykkäyksiä. Ja lisäksi en ole saanut aikaiseksi. Käykää, pliis, tykkäämässä, niin minua ei ala itkettää. :)
Keskiviikkona maalissa jaksoi nauraa. Miten mahtaa
käydä sunnuntaina?

Tänään Supersuunnistaja osallistuu Levi Outdoor Festeillä Levi Upiin. Minä totesin, että kiipesin eturinnettä ihan tarpeeksi jo keskiviikkona. Käytän aikani ennemmin siihen, että asennoidun kiipeämään World Cup -mäen uudelleen sunnuntaina. Ja tällä kertaa se pitäisi jaksaa koko leikin lopuksi eli noin 7 tunnin jälkeen. Pohkeet saattavat tykätä.

Pitäisi päästä maaliin alle kahdeksassa tunnissa, koska pitkän matkan palkintojen jako on klo 18. Ja meitä kun on naisten kilpasarjassa kolme kisaajaa, niin luulen, että minuakin tarvitaan siihen tapahtumaan. :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti