torstai 9. heinäkuuta 2015

Oman elämäni George Lucas

Kuten taannoin mainostin, niin meidän firmamme sponssailee Levillä tapahtuvaa hyvän mielen kuntoskabaa nimeltä Arctic Challenge. Kisa järjestetään Levitunturin ympäristössä. 10 km reitti kulkee tunturimaastossa, jonka varrella suoritetaan 10 haastetta eli Challengea. Luvassa on ylämäkeä, suota, kivikkoa, vettä ja vaikka mitä! Sponssisoppariin kuului 20 edustuspaikkaa kisassa, joten meidän firma lähtee kuun lopussa Leville isolla köörillä.




Minusta tuli puolivahingossa reissun järkkääjä, ja olen lentojen ja majoitusten hommaamisen lomassa autellut markkinointipäällikköämme Challengeen liittyvissä jutuissa. Hauskinta on ollut leikkiä Hollywoodia ja tehdä leffoja. Ensin tarkoituksena oli tehdä vain yksi "Hei, tulkaa mukaan!" -video, jonka minä lupasin pistää kasaan, ksoka minusta on hauskaa leikkiä Movie Makerilla. Innostuin sitten vähän  kikkailemaan myös sporttikamerallani, kun vedimme viime ja tällä viikolla yhteislenkkejä. Ja lopputuloksena olikin siten trilogia.




Ja tässäpä leffat ovat! Kuten huomaatte, minulla on piilevän ohjaajalahjakkuuden lisäksi myös luonnenäyttelijän taitoja. Myös leffojen leikkauksesta ja äänisuunnittelusta vastaa yours truly. Musiikkia en ole sentään itse säveltänyt, vaan lainannut luvan kanssa ruåtsalaisilta. Tokassa videossa on taustalla viime syksyn get togetheria varten tehty HiQ Anthem ja kahdessa muussa videossa on erään markkinointivideon taustamusat.




Mulla on oikeastaan hirveä hinku tehdä lisää leffoja. Haluaisin tehdä "oikean" polkujuoksuleffan enkä kuvata pelkästään omaa pärstääni. Minulla on tähän jo vähän visiotakin. Pitää vaan löytää jostain aikaa ja huijata ainakin Supersuunnistaja mukaan näyttelijäkaartiin. Ja älkää peljätkö! Mun seuraavaan leffaan ei tule mitään Jar-Jar Binksejä. Jos sellaista nyt ylipäätään tulee.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti