torstai 8. maaliskuuta 2012

Viikon kootut

Vielä on ihmiskoe mennyt varsin mallikkaasti: ma,ke ja to aamulenkit ja tiistaina perinteisesti uimaan. Tosin tämä ei ole minulle sinänsä mikään iso haaste, koska olen aika aamuvirkku enkä mitenkään vihaa aamu-urheilua. Punttis ei aamuisin oikein mene putkeen, kun homma menee aina virpomiseksi, mutta aerobinen liikunta yleensä toimii.

Tosin keskiviikkona oli jokseenkin haastavaa menoa, koska en katsonut lämpömittariin ennen lenkkipolulle kirmaamista. Ulkona olikin sitten aika holotna, eivätkä ohuemmat urheilukalsarini meinanneet riittää. Onneksi minulla on reisissä eristettä omastakin takaa. Tosin suihkussa sai lenkin jälkeen seistä aika kauan, eikä siltikään tullut kovin lämmin olo. Ja loppulenkistä vauhti hyytyi, kun oli vaan niin kylmät reidet.

Tänään olen harrastanut oikein multiurheilua: aamulla juoksin reilu puoli tuntia, töiden jälkeen menin salille, missä PT:n kanssa teimme minulle uuden salitreeniohjelman ja tulin juuri äsken himaan salibandypelistä. Matsi hävittiin, mutta vastustaja oli kyllä tosi kova. Minulla oli paljon enemmän puuhaa kuin vastustajan veskoilla. Ja teinkin pari näyttävää torjuntaa. Maaleja pääsi viisi, joista harmittaa oikeastaan vain yksi tai ehkä kaksi. Loput olivat sen verran hyviä vetoja ja maskauksia, etten niille oikein mitään voinut.

Kuvitus, joka ei ihan kamalasti liity aiheeseen,
mutta siinä on pääkallo

Uuden saliohjelman esittelen teille viikonlopun aikana, kunhan PT sen minulle lähettää. Nyt sarjat lyhenivät entisestään ja pääsen tekemään pyramidiharjoitusta. Mutta siitä tosiaan lisää huomenna tai lauantaina.

Nyt goijaamaan, että huomenna aamulla jaksaa taas hölkötellä. Minulla on aamulenkille jopa uusi gadget: olin tänään Microsoftin Tech Daysilla ständillä seisoskelemassa, ja sain sieltä pipon, jossa on integroidut kuulokkeet. Huomenna niin menen se pipo päässä lenkille.

Kuva

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti