torstai 29. tammikuuta 2015

No vihdoin!

Minä syön parhaillaan iltapalaksi jäätelöä. Olen ansainnut sen, koska vihdoin, perkele soikoon, meikäläinen ui 30 min uintitestissä yli 1500 metriä! Tulos parani joulukuusta 50 metrillä, eli nyt ehdin läpsytellä menemään jopa 1545 m. Pardon my French, mutta vittu JEE! En viitsi kiljua ääneen, kun kerrostalossa joku muu voi jo nukkua, mutta sieluni laulaa! Tätä on haettu nyt perskules jo vuoden verran. Jo oli aikakin! JEE! JEE! JEE!

Meikä ui kesällä Äkäslompolossa.
Ei mulla muuta.

4 kommenttia:

  1. Hurjat tuuletukset kyllä ansaitset!!! =)

    VastaaPoista
  2. No joo ja ei. Jos vertaa muihin, niin en ole mitenkään nopea. Mutta pitääkin verrata vaan itseen. :D

    Joka kerta olen testiä muutamalla kymmenellä metrillä parantanut, niin olen mä kyllä tyytyväinen. Hiljaa hyvä tulee.

    Nyt kyllä jo vähän hävettää tuo eilisten kirosanojen määrä. :)

    VastaaPoista
  3. Hyvä Minttu! Superia :D

    VastaaPoista
  4. Kiitos sinulle anonyymi fanini. :)

    VastaaPoista