keskiviikko 4. huhtikuuta 2012

Pumppii

Olin tänään aamulla piiitkästä aikaa body pumpissa. Pumppi on spinningin, kahvakuulan ja venyttelyn jälkeen eniten käyttämäni ryhmäliikuntatunti, mutta eipä siellä silti ole viime aikoina paljoa tullut käytyä, kun olen keskittynyt bodaamaan. Mutta tänään aamulla menin body pumpiin, kun sain seuraakin.

Mie + pumppi = maitohappoja (kuva)

Ingalinga meni ja myi sielunsa saatanalle, eli hankki myös Fressin jäsenyyden. Nyt me olemme sitten alkaneet tehdä muitakin jumppatreffejä kuin aamu-uinnit ja koluamme erilaisia ryhmäliikuntatunteja läpi. Inga on koklannut jo minun lempparini eli nuo aiemminkin mainitsemani spinun, kuugeloinnin sekä venyttelyn, ja tänään jonon jatkoksi saatiin sitten pumppi. Oli kuulemma ihan jees. Suunnittelimme, että käymme joka viikko jollain uudella tunnilla.

Mie + combat = kipiä polvi (kuva)

Itse olen edellämainittujen lisäksi koklannut kerran corea (ihan jees), kerran zumbaa (ei mun kuppini teetä), kerran aquazumbaa (ihan pöhköä) ja polvileikkauksen jälkeen kävin useammankin kerran muissa vesijumpissa ja ennen viimeistä polven puukotusta kävin silloin tällöin combatissakin. Nyttemmin olen vähän nössöillyt niiden potkujen kanssa. Fressillä järjestettiin myös joskus joogan peruskurssi (ei astanga vaan joku toinen), jolla olin, mutta tunnille en ole koskaan saanut aikaiseksi mennä.

Seuraavaksi kokeilemme varmaan corea ja sitten pilatesta ja joogaa. Minun on pitänyt jo pitkään mennä kokeilemaan pallojumppaakin, mutta en ole vielä ikinä saanut aikaiseksi. Inga voisi olla hyvä katalyytti siihenkin. Ja saas nähdä, päädymmekö me vielä peeloilemaan jonnekin tanssillisillekin tunneille. Sh'Bamilla on niin urpo nimi, että sitä olisi jo ihan sen takia kokeiltava.

Mie + Sh'Bam = luultavasti iso LOL (kuva)

Palailen asiaan, kun koen jotain uutta ja ihmeellistä.

Niin ja se pumppi meni ihan kivasti. Vähän sai arpoa painoja, mutta aika hyvin minä ne muistin. Selkäbiisissä olisi voinut olla vähän enempi kiloja kannossa.

1 kommentti:

  1. Sh'bam on kait Les Milssin vastine Zumballe, eli helpompoi Jami. Jami on parhuutta, ihan oikeaa tanssia.

    VastaaPoista