torstai 26. huhtikuuta 2012

Bootylicious

Sellasta oli meno äsken Sh'Bamissa! :)

Olin tänään melkoisen äksyllä tuulella, ja olisi tehnyt mieli mennä nyrkkeilemään. Mutta olimme Ingan kanssa sopineet Sh'Bam-tärskyt Fressiin, joten ohjelmassa oli sitten pyllyn pyöritystä. Ja toimi sekin. Nyt olen taas ihan hyvällä tuulella.

Kokeilin Zumbaa joskus pari vuotta sitten, enkä ihastunut. En ole mikään maailman suurin lattarimusafani, joten zumbaketkutus ei sitten iskenyt minuun. En minä nyt voi sanoa, että olisin intopinkeänä Sh'Bamistakaan, mutta musa oli enemmän minun makuuni ja koreografiat olivat enemmän sellaista R'n'B-henkistä bootyn sheikkausta ja itsensähivelyherutustanssia. Ja se sopii minulle paljon paremmin.

Meitsi tänään :)

Tänään ei ollut mikään paras polvipäivä, ja siksi hieman himmailin hyppyjen kanssa. Mutta muuten koen olleeni kuin suoraan Flashdancesta (joka on muuten Girls just wanna have funin jälkeen paras kasarileffa. Dirty dancing ei pääse lähellekään). En katsellut tunnin aikana juurikaan peiliin vaan lähinnä ohjaajaa. Ja kuvittelin sitten näyttäväni yhtä hyvältä kuin ohjus. :)

Ohjaajamme Kaisa oli minulle uusi tuttavuus ja varsin pirtsakka tapaus.

Jos minä menisin nyt uudelleen kerran tai pari tämän ohjelman aikana Sh'Bamiin, olisivat koreografiat varmaan jo ihan kivasti hanskassa, ja voisin keskittyä heiluttamaan pebaani ja tekemään näyttäviä tehosteliikkeitä. Nyt piti vielä keskittyä liikkumaan oikeaan suuntaan. Mutta luulen kuitenkin, ettei Sh'Bam kipua suosikkilistallani kamalan korkealle, niin eipä siitä mitään vakkariohjelmanumeroa taida tulla. Mutta tulipahan testattua. Ja ei se todellakaan ikävää ollut. Sellasta ihan jees -jumppaa.

Noni, nyt mun päässä soi vaan "First, when there's nothing but a slow glowing dream..." Pannaas vahinko kiertämään:


Meikkis lähtee hitsaamaan... Eiku pelaamaan säbää. :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti