keskiviikko 12. helmikuuta 2014

Hjallistakin leuattomampi alkuviikko ja vastentahtoista löysäilyä

Jos joku ei ole stalkannut vielä tuosta sivupalkin HeiaHeiasta, niin mulla oli viime viikolla kevyempi viikko. Päätin pitää sen, kun Joukon Tuska-spinning meni ihan plörinäksi, kun en saanut itsestäni tehoja irti. Ja väsytti muutenkin niin kovin. Tauko teki hyvää, koska maanantaina Joukon Jarno-spinningissä (Jarno lopetti tuntien vetämisen Esportissa ja Jouko teki hänelle muistospinun - ja tunti oli siis ennen Jarnon pitämä) olin aivain liekeissä! Jarnot ja Joukot ovat varmaan tosi selkeetä infoa kaikille, jotka eivät Esportissa spinnaa :D No, pääpointti oli, että toissaviikolla väsytti, tällä viikolla ei.

Osa syy liekkeihin saattaa olla sillä iloisella seikalla, että vetelin sunnuntaina leuanvetohaasteen viimeiset 40 leukaa. Eli loppusaldo oli mulla 820. En päässyt edes tonniin (mikä vähän harmittaa), mutta loppuipa haaste edes nätisti sunnuntaina ja tasakymppiin. Siis olisinhan mä vielä jaksanut - mutta kaiken muun kustannuksella. Homma ei ollut enää varsinaisesti kivaa, niin päätin lopettaa. Eniten mua kyllä vitutti toiseksi viimeisellä viikolla. Kun viime viikolla oli näkyvissä jo valoa tunnelin päässä, jaksoi taas leuattaa yllättävän hyvin. Vaikka ensimmäinen roikkuminen tangossa oli silti tuskaa, kun niskat olivat niin jumissa. Höyhensarjassa leuattava supersuunnistaja jatkaa vielä. Se taisi puhua jotain 60 leuan rajasta, mutta en oo nyt ihan kirkkaana näiden muistikuvieni kanssa. Satanen olisi aika kova päiväsaldo, eikös?

Onneksi treenikassille on parempaakin käyttöä!

Valitettavasti en ole päässyt liekehtimään sen enempää, koska töissä oli pienimuotoinen katastrofi, minkä takia uurastin eilen 13 tunnin työpäivän. Piti mennä illalla salille, mutta enpä enää ysiltä jaksanut. Ja tänäänkään ei aamulla ollut oikein fiilistä. Menin mieluummin töihin tekemään tulipalon loppusammutuksia kuin Kouvolassa konsanaan.

Mulla oli kaunis ajatus mennä töiden jälkeen vähän polkemaan ennen hierontaa, mutta olisin ehtinyt fillaroida vain puoli tuntia, niin päätinkin jäädä tähän työpisteelle bloggaamaan. Eli tällekin viikolle tuli nyt sitten kaksi vapaapäivää ja vielä putkeen. Huomenna mulla on illalla synttärilahjakasvohoito, joten pitää suorittaa apinan raivolla uintia tai spinnausta huomenna aamusella. Tosin mä olen kyllä nytkin aika tööt. Joko olen vain väsynyt eilisestä (toivottavasti) tai sitten pomo tai supersuunnistaja on tartuttanut muhun lentsunsa. Pomolla on kovempi tauti, mutta olen kyllä pussaillut enemmän supersuunnistajan kanssa. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti