keskiviikko 1. elokuuta 2012

Maailman paras hieroja

Minulla on aivan ihana hieroja. Elämäni ensimmäinen hierontakokemus oli urheiluhieronta, ja olenkin aina tykännyt kovista otteista. Spa-hierojat ja muut öljynlevittelijät jätän mielelläni muille. Minua pitää rusikoida. Ja Mikahan rusikoi. Hänellä on myös todella isot kämmenet, niin se rusikointi tuntuu vieläkin paremmalta.

Sen lisäksi, että Mika hieroo hyvin ja kyselee aina ennen hierontaa, mitä kaikkea olen jumpannut (että osaa hieroa oikein), hän on mitä loistavin asiakaspalvelussa. Esimerkkinä eilinen käyntini. Kun soittelin viime viikolla aikaa, oli hänellä jo kovin täyttä sille ja tälle viikolle. Hän ehdotti ensin päiväaikaa tälle viikolle, mutta koska työt taas alkoivat, en päässyt. Hän sitten lupasi ottaa minut vastaan tiistaina klo 20, vaikka virallisesti pulju menee silloin kiinni. Tai siis hän itse ehdotti sitä.

Kun tulin paikalle, keskustelu meni kutakuinkin näin:

Mika: "Mitäs saisi olla?"
Minä:"Jos selkä otettaisiin."
Mika: "Mitä sä olet tehnyt?"
Minä: "Mä olin toissaviikolla 24 tunnin seikkailu-urheilutapahtumassa."
Mika: "Sun jalat on varmaan aika jumissa."
Minä: "Joo, mutta toi selkä on vielä enemmän jumissa, niin jos otettaisiin kuitenkin se."
Mika: "No, jos mä hieron sekä selän, että jalat?"
Minä: (katson kelloa) "No, jos sä vaan jaksat."
Mika: "Joo. Ja ei tänne enää tänään ketään tule."
Minä: "Paljonko se maksaa? Mulla on vain kuuskymppiä mukana?" (mestassa käy vaan käteinen)
Mika: "No, viiskymppiä."
Minä: "Selvä."

Sain sitten 45 minuutin sijaan 1,5 h hierontaa. Ja kun katsoin tänään heidän webbisivunsa, niin sain näemmä vielä kympin alennusta. Siis aivan mieletöntä palvelua! Mika hieroi etu- ja takareiteni, lonkankoukistajani, pakarani, selkäni ja niskani. Ja minua suorastaan huippasi, kun nousin hierontapöydältä. Selkeästi jokin jumi niskassa aukesi.

Eikä tässä vielä kaikki. Mika itse pelaa futista ja hieroo vaikka kuinka montaa eri urheilijaa. Hänen kanssaan on aina hauska jutella, ja hänellä on paljon kivoja tarinoita asiakkaistaan. Toki hän ei nimiä mainitse, koska vaikenemisvelvollisuus. Eli hän on sekä hyvä että viihdyttävä hieroja. Olen käynyt hiljaisillakin hierojilla, ja niissä keskittyy liikaa siihen, että sattuu. Paljon parempi, kun voi jutella. Hierojalla kun ei edes voi lukea kuten vaikka kampaajalla (vaikka minä kyllä juttelen aina kampaajallakin).

Löysin luottohierojani viime vuoden lopulla parjatun Grouponin tarjouksen kautta. Eli vaikka diileistä kuulemma suuri osa on täyttä kuraa, niin helmiäkin löytyy. Mika sanoikin, että 70% diililäisistä on tullut uudelleen. Eli hyvä diili siis hänellekin. Kannattaa olla hyvä ja varsinkin hyvä asiakaspalvelija.

Ja mikä tämä maailman paras mesta on? No, se on se aiemminkin blogissa hehkuttamani Hieronta Kellari (joo, ehkä yhtä ärsyttävä nimi kuin mies on hyvä! :D)

2 kommenttia:

  1. Hienoa, että jaat tietoa hyvistä kokemuksista! Jos olisin siellä, niin varaisin tämän jälkeen välittömästi ajan Mikalle. :)

    VastaaPoista
  2. haaste!

    http://www.evitalehti.fi/blogit/liikunnanvihaaja/kysymyksi%C3%A4-ja-vastauksia

    VastaaPoista