maanantai 25. maaliskuuta 2013

Länkynlää (eli en keksi otsikkoa)

Viime viikko oli melkoisen perussettiä lukuunottamatta sitä epänormaalia sunnuntain suunnistuskertaa. Ja lauantaina oli säbässä divariturnaus. Mä sain pelata toisen kahdesta pelistä. Voitettiin molemmat, ja ollaan edelleen hanakasti mukana lohkon kärkikahinoissa. Vika turnaus ensi kuun puolivälissä on siis huisin jännä. Tai oikeasti pitää kyllä käydä tajunnanräjäyttävä munkki, että noustaan kolmosdivariin, mutta onhan se nyt ees vähän kivaa, jos ees melkein noustaan.

Sunnuntaina kävin vielä iltasella uintitreeneissä. En ihan ehtinyt kuuden vuorolle (tai olisin ehtinyt, mutten jaksanut kiirehtiä), niin menin seiskaksi. Siellä sainkin sitten oman radan. Valkku olisi valmentanut ja selittänyt enemmän kuuden vuorolla, mutta kellotteli hän mulle nytkin vedot. Ja mä vähän veikkaan, että olin suunnistuksesta niin väsynyt, että olisin jäänyt täydemmällä vuorolla muiden jalkoihin. Ja nyt me tuunattiin mulle vähän pidemmät palautukset.

Kuvitukseksi kuva treenikassista kissalla. Kyllä, on se siellä:
häntä näkyy tuossa oikeassa alakulmassa pohjallisen vieressä :)

Uin ekaa kertaa ämpärin kanssa. Eli vyötärölle kiinnitetään vyö, josta lähtee naru, jonka toisessa päässä on pieni muoviämpäri, jonka pohjassa on reikiä. Se sitten jarruttaa. Ämpäriä käytetään kuulemma aina pullarin kanssa. Eli pelkästään käsivetoja 5 x 100m vedot. Sen jälkeen uitiin samanmoinen setti vaparia ja vikana oli 5 x 100m vaparia lättäreillä ja pullarilla. Ennen tätä kauheaa vetokimaraa oli vähän skullausta. Tosi kova treeni oli, ja hyvin tuli uni iltasella.

Koska mun huonompi polveni vähän kipeytyi ja turposi sunnuntain suunnistelusta ja oli illalla vielä vähän jäykkä, jätin tänään aamulenkin väliin. Meinasin koklata sitä huomenissa. Huomenna olisi tarkoitus mennä myös kiipeämään. Sunnuntain uintitreenejä ei tällä viikolla ole, joten pitänee koettaa ehtiä kaksi kertaa hallille ihan itsekseen. Keskiviikon treenit ovat mulle vähän huonot, koska keskiviikkona Fressillä on paras spinning, minkä jälkeen en kyllä jaksaisi uida lujaa. Ja keskiviikon uintitreenit ovat melkoinen yövuoro ainakin mun mummoisalla päivärytmilläni. Siksi käyn vain sunnuntaisin. Juoksua ja fillarointia taitaa tulla tällä viikolla ihan tarpeeksi tai ehkä jopa ylenmäärin, mutta uintia ja punttista saattaa olla haastavaa saada ohjelmaan kaksi annosta kumpaakin. Toisaalta onhan pyhinä aikaa...

Ja loppuun taas tärkeät statsit: kehon huoltoa eli pilatesrullailua, avaavia pilateshenkisiä liikkeitä ja venymistä 1h 15 min ja surkeat 33 leuanvetoa. Mun leukailumotivaationi on kuopassa. Kehonhuoltotavoitehan loppuu tähän viikkoon. Kerran mokasin, eli melkein hyvin on mennyt. Mutta toivo elää, että vaikka lopetankin laskemisen pääsiäiseen, niin tapa venyä telkkaria katsoessa jäisi päälle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti