lauantai 5. tammikuuta 2013

Kisavuosi 2013

Minä rakastan suunnitelmallisuutta. Merkitsen aina kaiken kalenteriini (syy on kyllä osittain muistissanikin) enkä ole missään määrin spontaani ihminen. Jos olen päättänyt mennä illalla spinnaamaan, on  minun TODELLA vaikeaa muuttaa suunnitelmiani ja mennä vaikka kaverin kanssa kahville. Vaikka onhan sosiaalinen elämä aina hyvä juttu.

Mutta näillä esipuheilla: mä niin haluaisin, että kesän kisojen aikataulut jo julistettaisiin. Mä haluan päästä tunkemaan koko kesäni täyteen triathlonia ja multisportia. Jossain välissä olisi kiva ehtiä vaeltamaankin. Ja jopa se ihan kamala Tour de Helsinki olisi kiva ottaa uusiksi.

Kuva

Tällä hetkellä ainakin mulla on tiedossa seuraavien tapahtumien ajankohdat, jotka kiinnostavat:

  • 11.5. Spring Adventure 
  • 26.5. Giro d'Espoo
  • 8.-9.6. Vartti triathlon, Nurmijärvi (perusmatka)
  • 5.-6.7. Rokua Geopark Challenge
  • 10.8. Kuopio triathlon (perusmatka)
  • 24.8. Pajulahti triathlon (perusmatka)

Listassa on nyt kolme triathlonin perusmatkaa, mutta oikeasti aion vain kahdelle. Pitää vain katsoa, kumpi sopii mun aikatauluihin paremmin, Kuopio vai Pajulahti. Lisäksi ajattelin suorittaa 1-2 pikamatkaa. Siis sellaisia oikeita pikamatkoja. Helsinki City Triathlon on niin tirriäinen, että en tykännyt siitä - ei sovi mun diesel-koneelleni. Mä tarvitsen vähintään sen 20 km pyöräilyyn. Juosta voisin kyllä mahdollisimman vähän, mutta 5-10 km on ihan ok.

Viime vuoden kuva, mutta menköön

Multisport cup saattaa vielä sotkea suunnitelmia jonkin verran. Saisivat julkaista jo muutkin päivät kuin tuon Spring Adventuren.

Ennen kesää olisi luvassa muutakin kivaa. Esimerkiksi jo 24.2. olisi tarjolla SnowFlakes Talviseikkailu. Sinne olisi kiva lähteä. Supersuunnistaja on tällä hetkellä lasareettiosastolla, mutta sanoi olevansa tuossa vaiheessa jo terve tai leikkausjonossa - jolloin voi ihan hyvin juosta kerran. Joten voi olla, että mun pitää nyt hankkia fillariini nastarenkaat. Eilen aamulla mietinkin töihin ajellessani, että talvipyöräilyä voisi kokeilla. Mä en vaan haluaisi TAAS joutua ostamaan lisää urheilurompetta, koska tarkoitus olisi säästää. Ja nastarenkaiden lisäksi tarvitsisin ainakin tuulisuojat fillarikenkiin. Tää välineurheilu on kyllä kallista...

Kuva

Ennen multisport-kauden avausta olisi tarkoitus ottaa myös oppitunteja melonnassa. Joko menemme supersuunnistajan kanssa melontakurssille tai otamme ihan vaan yksityisopetusta. Sen lisäksi mun pitäisi varmaan mennä suunnistuskurssille, koska mulla olisi ehkä mahdollisuus osallistua Jukolan viestiin. Se juostaan 15.-16.6. Jämsässä. Kesäkuussa olisi aikataulussakin sopiva, Jukolan mentävä rako.

Kuva

Siinäpä noita kisatavotteita vuodelle 2013. Aikatavotteisiin palailen sitten lähempänä tapahtumia, kun on päivän kunto selvillä. Ajattelin asettaa itselleni myös jotain bodaustavoitteita - siis penamaksimia, leuanvetoja ja muuta sellaista, mutta ehkä omistan niille ihan oman postauksensa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti