keskiviikko 13. elokuuta 2014

Kiipeilyä ja kisavalmistelua

Tahkon kassit on pakattu, ja kissa istuu kassin päällä. Kaikki on siis niin kuin pitääkin. Huomenna töiden jälkeen ajamme mökille ja viemme karvahanurit sinne viikon sporttilomalle: mökillä ne pääsevät joka päivä valjaissa ulkoilemaan, joten edessä on taas oikea peruskuntokausi. Itse suuntaamme perjantaina ensin Tampereelle tapaamaan erästä maailmankansalaista, joka piipahtaa Suomessa ja sitten ajamme Tahkolle.

Kiipeilytohvelit

Tänään olin ekaa kertaa tällä viikolla urheilemassa, kun kävin Vuorikiipeilijä M:n kanssa Salmisaaressa kiipeilemässä. En ole nyt kesällä ehtinyt sisäseinälle ollenkaan ja ulkonakin olemme käyneet vain kahdesti. Kuvat ovat muuten taannoiselta Kauhalan keikalta, missä olin Vuorikiipeilijä M:n, Akrobaatti H:n ja Cliffhanger M:n kanssa.

Akrobaatti H kiipeää ja Vuorikiipeilijä M varmistaa

Aika alkeista sai taas lähteä liikkeelle. Mutta kivaa oli, ja se oli pääasia. Huomenna menen ehkä uimahalliin hiomaan käsivedon tekniikkaan viimesilausta, jos jaksan herätä ajoissa. Taitaa olla syksy ny, kun on uimahallikin taas auki.

Vuorikiipeilijä M pääsi kaikki
yrittämänsä seinät ylös

Tajusin juuri, että olen unohtanut postata viimeisen osan positiivisuushaasteesta. Eli idea on sama kuin taannoin FB:ssa. Viisi kivaa asiaa päivästä. Edelliset osat voi lukea täältä, täältä, täältä ja täältä.


  1. Olen hyvällä fiiliksellä lähdössä kisaamaan lauantaina, vaikka olenkin kärsinyt vammoista ja treenannut liian vähän. Eniten vaikuttaa se, että olen lähdössä luottavaisin mielin uimaan. Kun olen nyt pariin kertaan viime viikkoina uinut Seurasaaren ympäri, jaksan uskoa, että tuo vajaa pari kilsaa on minulle ihan helppo rasti. Pitää vaan muistaa ottaa rauhallisesti. Lisäksi ei ole niin kylmä sää kuin Nurmijärvellä tai Hollolassa.
  2. Kiipeily oli tänään tosi kivaa ja Vuorikiipeilijä M:n seura ihan parasta. Hän on sellainen tosi positiivinen ihminen, joka saa minutkin aina hyvälle tuulelle. No, tänään olin kyllä jo valmiiksi hyvällä tuulella, mutta aina voi parantaa! Edes liian vähillä otteilla varustettu muka-vitosen seinä ei keljuttanut.
  3. Pesin tänään kissojen hampaat ilman suurempia ongelmia. Ne tykkäävät hammastahnan mausta ja alistuvat kohtaloonsa lähes suosiolla. Eipä tule kateille hammaskiveä.
  4. Olen käynyt tällä viikolla töissä monta hyvää keskustelua, ja nyt on aika hyvä pössis.
  5. Saimme lippuja ja kokoon porukan Illalliselle taivaan alla.

En haasta enää ketään, kun haasteesta on jo niin pitkä aika.




1 kommentti:

  1. Voi Minttu - sä oot niin ihana <3 Tsemiä kisoihin!

    t.Vuorikiipeilijä M

    VastaaPoista