sunnuntai 27. toukokuuta 2012

Sporttisunnuntai

Kirjoittelen nyt tosi lyhyesti, koska alan olla aika väsynyt. Tänään päivän teemana oli urheilu, koska tein sitä eri muodoissa yli viisi tuntia.

Ensin oli vuorossa jo useamman kerran mouhuamani Giro d'Espoo. Se meni varsin kivasti. Taisin lähteä vähän liian hitaaseen ryhmään, koska lopussakin oli paukkuja vaikka muille jakaa. Otin sitten jossain 100 km kodalla irti (juuri ennen Jorvin the mäkeä) ja posottelin sitten täböllä loppuun. Olisi pitänyt ehkä tehdä se irtiotto aiemmin. Missasin, kun pari joukkuetoveria teki saman vikalla taukopaikalla. Siksi hävisin Auralle pari minuuttia ja Tuukalle nelisen minuuttia. Mutta en ollut firman vika. Perässäni tuli kaksi äijää, joista toisella puhkesi kumi matkalla. Kumirikkoinen Tommi hävisi mulle vartin ja Atso jokusen minuutin. Minun loppuaikani oli 4:19:30. Poljin suurimman osan matkasta 26km/h polkeneen ryhmän kärkijoukoissa. Ensi vuonna menen kyllä 28km/h tai 30km/h ryhmään. Ja todellakin lähden polkemaan. Oli ältsin kivaa! Ja tokihan mulla oli tiimikynnet.Katsokaa, kuinka hienosti ne sopivat mun paitaan!

Tyylikkäästi mustavalkoisissa
Loppuverryttelyn suoritin muutama tunti Giron jälkeen Väinämöisen kentällä pesiksen parissa. Meillä oli säbäjengin kanssa puhetta, että olisi kiva pelailla. Ja Johis touhutyttösenä kutsui paikalle meitä ja muita kavereitaan. Eipä paikalle sitten tullut muita säbääjiä kuin minä ja Johis, ja muutenkin meitä oli vain kuusi. Siksi emme pelanneet, mutta löimme kolme kierrosta (siis jokainen oli lyöntivuorossa kolmesti ja sai lyödä niin kauan, kuin huvitti). Varsinkin takakentällä sai ottaa muutaman juoksuaskeleenkin, niin tuli vähän vertynyt olo. Äsken sitten venyttelin.

Ekana osuin palloon ihan kivasti, mutta sitten tatsi katosi. Näpyt osasin edelleen. Harmi, kun en ole nopeusominaisuuksiltani mikään etenijä... Heittää ja syöttää osasin edelleen, vaikka olen pelannut viimeksi varmaan lukiossa. Lukkari on mun lempihommani pesiksessä, joten on sitä tullutkin jokunen syöttö annettua. Ja olen muuten pelannut pesistä tällä vuosituhannella: meillä oli sitä kerran firman kesäjuhlissa.

Olipas kiva päivä. Ei haittaa yhtään, vaikka taidan nukahtaa jo ennen kymppiä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti