keskiviikko 14. joulukuuta 2011

Känkkäränkkä kylässä

Tänään oli vuoden viimeinen PT-treeni. Olimme taas Kisiksellä, ja teimme melkein saman rankaisutreenin, kuin aiemminkin. Kisis on muuten älyn lysti mesta. Olen itse aina aivan fiiliksissä, kun A-puolella näkee treenaamassa kaikeinlaisia liikkujia koripallisteista kilpavoimistelijoihin ja cheerleadereista kamppailu-urheilijoihin. Siellä on aina jotain katseltavaa, jos itsellä sattuu olemaan treenissä tauko. Suunnattoman vanha, ränsistynyt ja kämäinen rakennushan Kisis keskimäärin on, mutta taitavia yksilöitä sieltä löytyy aina.

Minä en tosin ollut tänään kovin taitava. Tai hyvässä kunnossa. Ja kun minä väsähdin, minua alkoi keljuttaa. Rainer parka pääsikin sitten kokemaan Mintun pimeän puolen. Keskustelu meni suurin piirtein näin (tein juuri selkälihaksia, joissa pitää keskittyä siihen, että pakarat ja jalat pysyvät täysin rentoina):

PT: "Ja sitten vain korkeammalle, kun alkaa sujua"
Minttu: "NO KYLLÄ MÄ VITTU YRITÄN, MUTTA JOS MÄ NOUSEN YHTÄÄN KORKEAMMALLE, NIIN MUN PAKARAT JÄNNITTYY!"

Ah, on se niin kivaa olla mukava ja herttainen tyttö. :)

Reenaava Minttu
Pyysin toki räjähdystäni sitten myöhemmin anteeksi. Ja olin minä varoittanutkin olotilastani aikaisemmin: kun rainer kysyi ekan kiekan jälkeen, että mikä fiilis, niin sanoin, että vituttaa. Rainer sitten ehdotti, että mitäs, jos lyötäisiin sitten tokalla kiekalla enemmän. Ihan hyvä päätös. Tosin minua vitutti sekin, kun hän totesi jossain lyönneissä, että nyt tulee hyviä kiukkulyöntejä. Jumalauta, mulle ei naureta! :)

Venytellessä suoritin pikaista itsetutkiskelua, ja keksin syynkin sille, miksi kilahdin. Ensinnäkin minua harmittaa se, että olin kipeä ja että olen vielä vähän toipilas eikä kunto ole vielä ennallaan. Tämän lisäksi minulta jäi tänään töissä monta asiaa kesken, koska en saanut vastauksia maileihini ja koska pomo oli asiakkaissa. Minä olen luonteeltani vähän (Ketä minä huijaan? Paljon!) sellainen, että kaikki pitää saada nyt ja heti ja että tehokkuus on hyve. Ei tarvitse kuin yhdistää kytevä keljutus huonoon kuntoon, niin meillä on TNT-Minttu. Beware. :)

Kuva: Lies young Women Believe

1 kommentti:

  1. Tuttu tunne. Mun urhelun pitää mennö just eikä melkeen. Jopa jooganki jälkeen voi vituttaa (vaiks ei pitäis) jos on menny huonosti. Viimeks kilahdin merelle ku se oli liian rankka ja uus lauta on vaikeen lyhyt.

    VastaaPoista