maanantai 3. joulukuuta 2012

Lempiasioita

Jenniltä tuli tällainen haaste ja vihdoinkin ehdin sen kimppuun. Minusta näihin on tosi hauskaa vastata. Koska minä - lempi puheenaiheeni. Haastaminen on vaan haastavampaa.

Mutta here goes.

Lempinumero: 12 oli ensimmäinen pelinumeroni (matkin siskoani). Ja siksi se on edelleen lempparinumeroni.

Alkoholiton suosikkijuoma: Vettä mä enimmäkseen juon, joten sanotaan se. On joku kokiskin välillä tosi ihanaa (esim. eilen leffaa katellessa), mutta jääkaappikylmä vesi on kuitenkin ehkä arjessa se mun lemppari.

Lempieläin: Kaikki eläimet ovat ihania, mutta ovathan nämä omat kissanhiekat lattialle kauhovat, julisteet repivät ja sohvaan kyntensä teroittavat kultsimussukkani tietty mun lemppareimmat.

Siinä sitä ollaan niin viattomina ja söpöinä

Facebook vai Twitter: Facebook. On mulla Twitter-tilikin, mutten koskaan muista tweetata - tai lukea muiden tweettejä. FB:ssä spämmään sentään kansaa kissakuvilla.

Intohimoni: Urheilu. Ylläri. :) Koriksen jälkeen mulla ei ole ollut enää yhtä intohimon kohdetta, muta nyt se himoilu jakautuu tasaisesti kaikkialle: haluaisin harrastaa tai ainakin kokeilla melkein kaikkia maailman lajeja. Ei vaan aika riitä ja kroppa kestä...

Suosikkiviikonpäiväni: Lauantai oli jo lapsena karkkipäivä. Ja nykyään se on se vapaapäivä, jonka jälkeenkään ei tarvitse mennä töihin. Voi siis urheilla koko päivän ja katsoa myöhään leffoja!

Suosikkikukka: Tää on aika paha. Tykkään tosi paljon leikkokukista, joten niistä on kauheen vaikeeta valita yhtä lempparia. Olen aina tykännyt tosi paljon keltaisista kukista. Ruusutkin ovat kivempia keltaisina kuin punaisina. Ja keltaiset tulppaanit ovat kanssa parhaita. Mutta olen viime aikoina ihastunut enenevissä määrin astereihin ja gerberoihin. Joten kukka-arvonnan voittajaksi valikoituu tänään keltainen gerbera. Tosin gerberoissa kaikki (kirkkaat) värit ovat tosi jees.

Kuva

Tässä pitäisi haastaa viisi blogia, joilla on alle 200 lukijaa. Mistä tietää, montako lukijaa blogilla on? Mä en edes tiedä, montako lukijaa mun blogilla on. :D Lasketaako lukijoiden määrä siitä, montako seuraajaa blogilla on vai siitä, kuinka monta kävijää blogissa on päivän aikana?

Etten loukkaisi verisesti ketään suosittua bloggaria, en haasta nyt ketään. Tai haastan kaikki lukijat. vastatkaa omaan blogiinne tai kommentteihin, jos omaa blogia ei vaikka ole. Mutta tämä "kiertokirje" päättyy nyt tähän ja meitsi saa 5 vuotta epäonnea ja kaikkea muuta kamalaa.

Tämä viikko on muuten mun laskujeni mukaan taas kevyt viikko. Pidetään siis peukkuja pystyssä, että ehdin blogata taas useammin. Kun ne joulukalenteritkin valmistuivat jo ajoissa. Pitäisi kyllä jossain vaiheessa ommella siskolle verhotkin... Ja lauantaina menen Kallioon katsomaan muiden urheilua eli roller derbyä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti